Wat doe ik

Wat doe ik als videograaf?

Zoals het woord ‘videograaf’ ook zegt, ben ik een one-woman-crew. Ik hanteer de camera, doe de klank én het licht. Ik neem ook de regie zelf in handen. Daarna doe ik ook zelf de montage en eindafwerking.
We bespreken samen als team de aanpak, inhoud, stijl en sfeer van de video. Het is prettig en vertrouwelijk dat je klankbord telkens één en dezelfde persoon is. En dat je bij de opnames altijd hetzelfde gezicht tegen het lijf loopt, is altijd tof. Zo vormen wij zelf een heus team.

Ik beschik over professioneel opnamemateriaal. Mijn camera kan tot 4K resolutie aan. Het geluid is voor mij even belangrijk als het beeld. Ik breng ook genoeg licht mee om een decor mooi uit te lichten. Al mijn professioneel materiaal van beeld, klank én licht zitten voor mij altijd standaard in m’n wagen. 😉

Ook tussen mijn gear zit mijn drone. Die maakt geweldige luchtbeelden van jouw bedrijf, laat een overzicht zien van de scène en zelfs van je machine. Kortom, deze maakt beelden die een feest zijn voor het oog.

Meestal kom ik alleen. Soms heb ik wat meer mensen nodig en wanneer het budget toelaat, breng ik mijn partners in crime mee.

Door de jarenlange ervaring lever ik al jouw video’s in het beste formaat aan. Immers elk kanaal hanteert verschillende videoformaten. Als je je video in een verkeerd formaat op je social kanaal zet, kan het er best heel raar uitzien. Je moet namelijk zorgen dat jouw video wordt bekeken in de meest optimale omstandigheid. Ik zie heel wat video’s passeren via Facebook, Instagram of Tiktok waarvan ik zeg: Oei, dat kon beter en dus efficiënter. Want dat leidt ook tot betrokkenheid, meer views en tot nieuwe leads.


Heb je een event? Ik maak als videoreporter jouw verslag of aftermovie.
Wil je jouw product in de kijker zetten? Ik maak jouw promotie- of productvideo‘s.
Wil je uitpakken met een korte positieve review van je bestaande klanten? Ik maak jouw testimonial.
Wil je de juiste mensen aanwerven? Ik maak jouw recruitmentvideo.
Ben je een vastgoedexpert? Ik maak voor jou de vastgoedvideo van je te verkopen project.
Wil je meer gaan voor een algemene bedrijfsvideo? I’m your girl!


De beste aanpak en de meest efficiënte is zoveel mogelijk verschillende online content combineren in één geplande opnamedag of meerdere dagen. Zo kan je tegelijkertijd verschillende korte filmpjes opnemen om ze dan later, wanneer de tijd rijp is, stilletjesaan op je doelpubliek los te laten. Zo blijf je telkens voor een hele periode zichtbaar met steeds nieuwe content. Dat levert nieuwe leads op en verbluft je bestaande klanten. En zo druk je ook nog eens de kosten. Kortom: een echte win-win situatie.

Ik help je om alles productioneel en creatief voor te bereiden. Welke video’s heb je nodig? Welke concepten komen na een brainstormsessie naar boven? Welke kunnen we op één dag opnemen of hebben we meerdere dagen nodig? Kortom, denk méér video’s en denk vooral aan bundelen in opnamedagen.


Wat zou je graag willen bereiken? Laten we samen brainstormen wat het beste werkt voor jou!
Contacteer me gerust, want er is altijd tijd voor koffie! 🙂


kopje koffie
of
heb je een vraag?